Thegirlpower

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda - 23 augusti 2011 20:54

Hejsan :D Det var ett tag sen men bloggade här. Skolan  har börjat och det är en massa p:12er som har börjat   hahha nej nej  men  jag har varit med min älskade vän Elin   . Jag mår sådär men men livet är ju ingen lek som vissa tro. Jag hatar folk som håller på och tönta sig och spelar sur fast aja......Mina vänner som går i mitt arbetslag finns alltid vid min sida och dom 2 änglarna är Ricky och Elin. 

Utan dom hade inte jag klarat av att vara på skolan tro ja fast jag har ju ''a'' :D
Imorgon är de onsdag och då ser schemat ut så här

* skola*
*ljusta*
*hem*
 haha  a så är det iaf. bilder ifrån skolan kommer imorgon tro ja ! och lite annat.
Nu ska jag inte sitta och dryga som jag gör just nu för det finns bättre saker att göra, som att ut och springa eller sitta och kolla på film. Juste imorgon åker min pojkvän till Turkiet i 2 veckor   så då får man väl ledigt tänkte jag säga men det får ja ju inte. 

Aja hejsvejs <3 

Av Amanda - 2 augusti 2011 23:58

Hello and welcome to my new blog. On this blog i will write about guys and my friends. If you know who  Bam Margera is so, iam his whife. I love him more than anything on this earth. If you want, can you followmy blog.  
hug and kiss
// Margera

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards