Thegirlpower

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

underbar :D

Av Amanda - 13 april 2012 01:39

Tja :D
Idag så har man bara slappat och hunnit gått 6km :D...Trevligt värre men hostade sönder minga lungor. Idag är Fredag den 13 så idag fast senare måste man passa sig så man inte gör illa sig men det kommer ju jag göra än då. Tänkte bara berätta att personen jag skrev om igår betdyer väldigt mycket för mig och det är därför jag blir sur och tvär när den personen dissar mig totalt.... :(

Men men jag vet att den kommer skriva till mig nån dag och be om förlåtelse och då måste man ju säga att det är lugnt och hoppas på att det inte händer igen eller hur?...


Aja... nu ska jag fortsätta lyssna på musik sedan sova 
Puss och kram <3   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 13 februari 2017 23:48

Hejsan   Oj oj oj vilket hopp det vart nu. Har helt glömt bort denna blogg men hittade den igår så nu blir det bara en massa uppdateringar och nytt innehåll. Förut så skrev jag om bam margera men nu blir de typ om mina funderingar och åsikter om sa...

Av Amanda - 12 april 2012 01:30

Detta var inte igår.... Shiit måste ju verkligen börja blogga här ,känns det som iaf. Jag är i kramfors med min underbaraste granne på denna planet<3...Suck... jag är verkligen less på en kille som stod mig närmast av alla mina kill kompisar... ma...

Av Amanda - 1 september 2011 22:03

Hejsan... det var ett tag sen man bloggade här men men juag har mycket att berätta. Börjar  med att berätta att jag har färgat håret till rött:D<3 och att min älskade kille alex som är i turkiet kommer hem på onsdag... btw jag saknar han som en gå...

Av Amanda - 23 augusti 2011 20:54

Hejsan :D Det var ett tag sen men bloggade här. Skolan  har börjat och det är en massa p:12er som har börjat   hahha nej nej  men  jag har varit med min älskade vän Elin   . Jag mår sådär men men livet är ju ingen lek som vissa tro. Jag hatar folk so...

Av Amanda - 2 augusti 2011 23:58

Hello and welcome to my new blog. On this blog i will write about guys and my friends. If you know who  Bam Margera is so, iam his whife. I love him more than anything on this earth. If you want, can you followmy blog.  hug and kiss// Margera  ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards