Thegirlpower

Alla inlägg under februari 2017

Av Amanda - 13 februari 2017 23:48

Hejsan  

Oj oj oj vilket hopp det vart nu. Har helt glömt bort denna blogg men hittade den igår så nu blir det bara en massa uppdateringar och nytt innehåll. Förut så skrev jag om bam margera men nu blir de typ om mina funderingar och åsikter om saker som händer i mitt liv.


Nu för tiden så hänger jag med kompisar,syskonbarn och älsklingen. Han och jag blev tillsammans 2013 och vi håller ihop än och det finns ingen annan som får mig så lycklig,älskad och sväva på moln som han. Visst att man går varandra på neverna men det gör alla kärlekspar.

 

Har gjort en käkoperation och det var för att min överkäke va mindre än underkäken så nu har man käkat flytande mat i 6 veckor snart och slutat rökt så nu blir de bara ljusare tider får jag hoppas på. Skulle inte kunna göra om den om jag fick chansen men det är värt de efter 6 veckor men innan de så var de ett rent h-vete.


Nu ska jag ta och försöka sova   

Puss och kram 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards